Friday, November 11, 2011

雨果的地水南音 [6CD]

雨果的地水南音系列我在之前的博客已經發過一遍了,今天再發一遍。 去年?雨果發行了唐小燕的《李清照》,但大概是因為是昂貴的LPCD,加上是相對冷門的地水南音,所以國內的沒什麼興趣。所以至今也沒看到像其他雨果唱片一樣,一面試就有人傳網上了。

另外杜煥的《漂泊香江五十年》的錄音在土豆優酷上已經有了試聽,但音質只有64,所以我並不打算發佈出來。

Naamyam From Hugo (6 CD)

lossless, no scan











9 comments:

  1. http://www.fileserve.com/list/zV8mDPN

    ReplyDelete
  2. 您的博客真了不起!我找了好多年也没有找到您所发的雨果南音激光唱片。
    我现在在印度南部马德拉斯,下载速度很满! 我希望明年三月份回瑞典的时候这些档案还在。那时我可以发给你我七十年代在中国学习的时候路的苏州弹词等等。请好好保养!太谢谢您!

    Good luck with this fantastic blog! Your taste in music is excellent! ;-)
    bolingo!

    ReplyDelete
  3. sorry about the typos! I meant of course
    slow = 很慢 not full 满 ;-)
    and recording 录音的录 not 路上的路 road ;-)

    slippery keys ...

    ReplyDelete
  4. 你好bolingo!

    謝謝您的支持。這些檔案會長期保存的。
    Thank you for your support! These archives will be hold for a loooooong time, so dont worry about it.

    Also I am really inspired by your blog! Excellent!
    The two Chinese/Hong Kongnese LPs from your blog are quite remarkable. This is my first time to hear good rip version of old traditional Chinese Lps.

    Thank you a lot!

    ReplyDelete
  5. 你的中文說的非常好,我很難想像文化大革命時期有能來中國的西方人。(瑞典人)

    那是我父母那代人的故事了。

    :)

    ReplyDelete
  6. Very happy Ka to see such a quick and reassuring answer!
    I am slowly appreciating what you have posted here and I will download as soon as I get back.

    Thank you also for your kind words about my blog! And likewise I also aim to keep the blog alive as long as I can and have much much more vinyl material already ripped to post there. Should any links go dead I will certainly update them as soon as I can if you just alert me to the fact that they are malfunctioning. I am not able to post much in the following couple of months as I am on a rather slow connection and not in my usual part of Luobaniya.

    Thank you once again Ka for your remarkable blog!

    bolingo69 (aka 冯辽,etc... :)

    ReplyDelete
  7. 文革歌曲的时候也有他的好音乐。好多人可能受不了因为当时日子过的很苦!我还保存几十张老唱片有的还很好。将来会罗巴尼亚国以后我可能还敢发几片。目前看到你这个非常丰富的大档案仓库让我很高兴!谢谢!

    顿首
    冯辽

    (老魄灵椁,般若汤堂居士,孽海斋主人,臭皮囊倒爷,尘世窝云老人, 等等)
    :-)

    ReplyDelete
  8. 原來是馮先生,在中文網站上也有關於您的介紹。幸會幸會!

    我完全同意您的觀點,我正有打算發佈《東方紅》以及其他的一些紅色藝術作品的計劃。

    頓首
    Ka (Kareal, JIBAKING, 雞巴神, 大根山人)
    :)

    ReplyDelete
  9. Dear KA,

    Here is one set of files I would like to see eagerly! If you could renew these files for dl I would be most grateful!

    多谢!

    ReplyDelete