Tuesday, February 14, 2012

梅龍鎮 - 張君秋 馬連良 (1949) [DVDrip]

好了,開始孤的京劇電影計劃。
全部DVD原抓,大概一共20部,由於這些大部份都在網上沒有見過,且是第一次DVD化的,所以很有價值與意義。 條件所限,畫質不行,且中國也沒CC這樣的修復技術。製作DVD的技術也很一般。抓片的一些細節必須手工完成,所以這系列會搞的比較慢。
這系列相當有意義,前幾年有發行過一些京劇大師的10+DVD專輯系列,可能會與這計劃的內容重複,但畢竟也沒人買那幾套,所以應該還好吧。哈哈。
My own early Chinese films about Peking Opera project.
All are my rip.
These material are very rare even in nowadays China, and have never been on DVD before.
Due to the technical limit. The image and sound might not be that clear.

Only Chinese subtitle is available.



1 comment: